استقلال با تک گل مجیدی از سد راه آهن گذشت و صدرنشین ماند
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي
در آخرین بازی روز دوم هفته بیست و پنجم لیگ برتر استقلال با یک گل از سد راه آهن گذشت.
   
   
 

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، در نیمه نخست این دیدار بازی برابری از سوی هردو تیم به نمایش گذاشته شد و بیشتر توپ در میانه‌ میدان در جریان بود.


اولین موقعیت این دیدار با سانتر فرزاد حاتمی در دقیقه‌ی ۱۸ برای اکبرپور ایجاد شد که ضربه ی سر محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.


جدی‌تری خطر نیمه نخست در دقیقه‌ ۲۱ رخ داد که ارسال توپ برای عمران زاده فرصت خوبی را برای گلزنی او ایجاد کرد که ضربه‌ی سر او را مدافع تیم راه آهن از روی خط با ضربه سر دفع کرد که بعد از برخورد با تیرک افقی دروازه از منطقه خطر دور شد.


نیمه دوم را استقلال با تغییراتی آغاز کرد و ویسنته آرزه و ایمان موسوی از میدان خارج و خسرو حیدری و مجتبی جباری به جای آنها وارد میدان شدند. در آغاز نیمه‌ دوم امید عالیشاه از ارسال خوب حسینی صاحب فرصت مناسبی شد که ضربه‌ی سر این بازیکن از کنار دروازه به اوت رفت.


در ادامه فرهاد مجیدی بعد از رخصت از علی دایی در دقیقه ۷۰ به میدان آمد که هنوز چند ثانیه ای از حضور او در میدان نگذشته بود که بعد از ارسال توپ بر روی دروازه‌ی راه آهن با اشتباه محمد محمدی و مدافع تیم راه آهن فرصتی مناسب برای مجیدی ایجاد شد که او براحتی دروازه‌ی راه آهن را گشود.


در دقیقه ۸۶ عمران زاده با خطا بهادر عبدی را متوقف کرد که کادر فنی تیم راه آهن بشدت به نشان ندادن کارت از سوی داور معترض بود و همین امر موجب اخراج غلامپور در دقیقه ۸۸ شد.


در ادامه در دقیقه ۹۰ مجیدی به علت اعتراض به داور اخطار گرفت تا تنها اخطاری این دیدار باشد و در دقیقه ۹۱ این دیدار فرزاد حاتمی باز هم موقعیت بسیار مناسبی را در اختیار داشت که محمدی با واکنش خوب این ضربه را به کرنر فرستاد.
تیم استقلال با این سه امتیاز همچنان در صدر جدول رقابتها باقی ماند و امتیازاتش را به ۴۹ رساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان